Conf. univ. dr. Raluca Petre de la Universitatea „Ovidius“ lansează „Managementul informației în media“ la Târgul „Gaudeamus“

Volumul „Managementul informației în media“, semnat de dr. Raluca Petre, conferențiar universitar la Facultatea de Litere, specializarea Jurnalism, din cadrul Universității „Ovidius“, va fi lansat, pe 22 noiembrie, la Târgul Internațional de Carte „Gaudeamus“ de la Romexpo, București.

Lucrarea a apărut, anul acesta, în colecția „Comunicare media – Aniversare 20 de ani“ a editurii Tritonic.

În calitate de cetățeni vrem și avem dreptul să știm ce se întâmplă în lume, în țară și în comunitatea din care facem parte. Dar cum știm că informațiile ce ne parvin zilnic din media vechi și noi sunt corecte și utile pentru viața noastră? Pornim de la premisa că sfera mediatică autohtonă este saturată de un amalgam de date, opinii, zvonuri, informații verificabile, dar și teorii ale conspirației.

Această carte își propune și să fie un ghid anti-manipulare, care să echipeze cititorii cu instrumente ce le vor permite să distingă între adevăr și distorsiuni, între știri documentate și invenții, între informații și zvonuri, între știri adevărate și fake news“, se arată pe site-ul editurii Tritonic.

Conf. univ. dr. Raluca Petre a susținut doctoratul în sociologie la Graduate School for Social Research, Varșovia cu o teză despre schimbarea instituțională a mass-media din România. A publicat peste 25 de articole științifice în Germania, Franța, Polonia, Elveția și România.

Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *